Σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες θα προβεί η ΠΑΕ Παναθηναϊκός όσον αφορά την εξασφάλιση αδειοδότησης σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση που εξέδωσαν οι “πράσινοι” το βράδυ της Δευτέρας (26/3).
Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΥ:
“Ο Παναθηναϊκός είναι ο μεγαλύτερος και ιστορικότερος ποδοσφαιρικός σύλλογος της Αθήνας και της Ελλάδας. Δεν μπορεί, δεν νοείται και δεν πρόκειται να υποβιβαστεί. Η διοίκηση της ΠΑΕ κάνει προς τούτο όλες τις απαραίτητες ενέργειες”.
