Ανέβασε μία φωτογραφία με την κούπα του Κυπέλλου και μαζί ένα μήνυμα που θα εξιτάρει τους οπαδούς του ΠΑΟΚ.
Ο λόγος για τον Γιώργο Σαββίδη που έγραψε στο instastory: “Έρχεται μεταγραφάρα σύντομα στο ποδόσφαιρο αλάνια”.

Με τον Ιβάν Σαββίδη παρόντα στη Θεσσαλονίκη και τις μεταγραφικές συσκέψεις να διαδέχονται η μία την άλλη, προφανώς ένα τέτοιο μήνυμα έρχεται να ανεβάσει την αγωνία των οπαδών του ΠΑΟΚ που περιμένουν την ενίσχυση της ομάδας.
Θυμίζουμε, άλλωστε, ότι το βράδυ της Κυριακής, ο μεγαλομέτοχος του ΠΑΟΚ, λίγο πριν αρχίσει η γιορτή της ομάδας για την κατάκτηση του Κυπέλλου, είχε μιλήσει για “ανοιχτό μεταγραφικό μπάτζετ”.
