Tips για ξεκούραστα πέλματα

Tips για ξεκούραστα πέλματα

tips-ksekourasta-podia

Tips για ξεκούραστα πέλματα

Η υγεία του σώματος βασίζεται σε μεγάλο ποσοστό στα κάτω άκρα και αυτό συμβαίνει αφού τα πόδια είναι αυτά που στηρίζουν ολόκληρο το βάρος του σώματος. Πολλές φορές θα ακούσουμε ανθρώπους να παραπονιούνται για έντονους πόνους στα πόδια και αυτό αποδεικνύεται από την έρευνα που αναφέρει πως ένας στους δέκα ανθρώπους κάποια στιγμή στην ζωή του θα υποφέρει από πόνο στα πέλματα.

Η πίεση που ασκείται στα πόδια μετατρέπεται σε πόνο και πολλές φορές αρχίζει να επηρεάζει και άλλα σημεία του σώματος  όπως είναι τα γόνατα και η σπονδυλική στήλη. Οι παθήσεις που αφορούν τα πόδια μπορούν να γίνουν εύκολα αντιληπτές αλλά και να αντιμετωπιστούν αποτελεσματικά.

Ποιος γνωστές αιτίες που ενοχοποιούνται για τον πόνο στα πόδια είναι το σύνδρομο άκανθας πτέρνας, η ορθοστασία, η κούραση, η συνεχής και έντονη άσκηση καθώς και τα κακή ποιότητας παπούτσια. Ας δούμε, λοιπόν, πως μπορούμε να μειώσουμε τους πόνους στα ποδιά με απλούς τρόπους.

Κάντε ποδόλουτρο

Μπορεί να σας ακούγεται ως κάτι απλό αλλά ένα καλό ποδόλουτρο μόλις γυρίσετε σπίτι από μια κουραστική ημέρα είναι πραγματικά απόλαυση. Μπορείτε να βυθίσετε τα πόδια σας σε μια λεκάνη με ζεστό νερό και να τα αφήσετε για όσο χρειαστεί.

Προηγουμένως, προσθέστε ειδικά έλαια και σκευάσματα για ποδόλουτρο τα οποία είναι κατάλληλα για κουρασμένα πόδια. Ο συνδυασμός του ζεστού νερού και διάφορων ελαιών μπορεί να απαλύνει την ένταση στα πόδια σας.

Επιλέξτε ανατομικά παπούτσια

Πολλές φορές οι γυναίκες επιλέγουν παπούτσια περισσότερο με το γούστο παρά μετά με την ποιότητά τους. Είναι γεγονός πως τα ακατάλληλα παπούτσια δηλαδή τα στενά ή κατασκευασμένα από σκληρά και άκαμπτα υλικά που δεν παρέχουν απορροφητικότητα στους κραδασμούς μπορούν να οδηγήσουν σε πόνους στην πελματιαία περιοχή.

Για αυτό το  λόγο όταν πρόκειται να αγοράσετε γυναικεία παπούτσια καλό θα ήταν να καταφύγετε σε άνετα, ανατομικά παπούτσια που θα σας βολεύουν στο βάδισμα και θα ξεκουράζουν τα πέλματά σας όταν είστε πολλές ώρες σε ορθοστασία.

Τοποθετήστε πάτους σιλικόνης στα παπούτσια σας

Πολλά παπούτσια, όπως θα έχετε παρατηρήσει, έχουν απλούς πάτους οι οποίοι δεν είναι ανατομικοί. Γι αυτό τον λόγο μπορείτε για να μην σταματήσετε να φοράτε τα αγαπημένα σας παπούτσια να τοποθετήσετε εντός ειδικούς πάτους σιλικόνης.

Οι συγκεκριμένοι  ανατομικοί πάτοι έχουν μπορούν να σας ανακουφίσουν το πέλμα και να κατανείμουν την πίεση που ασκεί το σώμα σωστά για να αποφύγετε την ανάπτυξη του πόνου στην περιοχή.

Δείτε περισσότερα:

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *