ΥΓΙΕΙΝΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΣΕ ΣΟΥΒΛΑΤΖΙΔΙΚΑ

Υγιεινές επιλογές διατροφής σε σουβλατζίδικα

Όταν η καθημερινότητά σας είναι γεμάτη, εσείς τρέχετε κουρασμένοι και πεινάτε τότε μία είναι η λύση, τα σουβλατζίδικα. Οικονομικό, νόστιμο φαγητό και το κυριότερο έτοιμο μέσα σε ελάχιστο χρόνο. Μπορείτε επίσης να έχετε το φαγητό στην πόρτα σας καλώντας την υπηρεσία delivery.

Ωστόσο αυτό που λίγες ψησταριές έχουνε να καταφέρει, είναι να μας εξασφαλίζουν υγιεινό φαγητό. Οι ψησταριές Χαλάνδρι και οι ψησταριές Νέα Σμύρνη με την επωνυμία Πιάτσα Καλαμάκι, έχουν καταφέρει να μας προσφέρουν το καλύτερο και πιο υγιεινό fast food menu που έχετε δοκιμάσει ποτέ.

Το ξεχωριστό με τα συγκεκριμένα σουβλατζίδικα είναι ότι όλα τα κρέατα είναι εξαιρετικής ποιότητας, ενώ οι υπεύθυνοι φροντίζουν ώστε να λαχανικά να είναι φρέσκα αγοράζοντας τα σε καθημερινή βάση.

Μπορείς να φας υγιεινά σε ένα σουβλατζίδικο;

Αυτή είναι μία ερώτηση που μας καίει λίγο πριν παραγγείλουμε. Η απάντηση είναι φυσικά και ναι, εξαρτάται πάντα από τις επιλογές που πρόκειται να κάνεις. Για παράδειγμα μπορείς να διαλέξεις μερίδες από ψητά κρέατα στην σχάρα ή στην σούβλα και να τα συνοδεύσεις με κάποια σαλάτα της επιλογής σου.

Για να τα γαρνίρεις επέλεξε κάποια σος η οποία να είναι παρασκευασμένη με βάση το γιαούρτι. Το τζατζίκι για παράδειγμα είναι μια εξαιρετική επιλογή δεδομένου ότι έχει γιαούρτι, αγγουράκι, σκόρδο, λάδι, ξύδι και σε κάποιες περιπτώσεις και άνηθο. Νόστιμο και υγιεινό λοιπόν, ειδικά στην περίπτωση που είναι και χειροποίητο όπως συμβαίνει στο Πιάτσα Καλαμάκι, τότε μπορείς να είσαι σίγουρος ότι δεν περιέχει ούτε συντηρητικά αλλά ούτε και χρωστικές.

Fast food επιλογές με λίγες θερμίδες

Εάν αυτό που θέλεις είναι να περιορίσεις τις θερμίδες που θα καταναλώσεις στο έτοιμο φαγητό των σουβλατζίδικων τότε υπάρχουν μερικές συμβουλές που μπορείς να ακολουθήσεις προκειμένου να το πετύχεις αυτό:

  • Δώσε έμφαση στις σος. Το ψητό κρέας και οι σαλάτες που θα δεις στον κατάλογο αποτελούν ασφαλής επιλογές αρκεί να φροντίσεις να μην τις επιβαρύνεις με επιπλέον θερμίδες όπως είναι αυτές της σος. Καλό θα ήταν λοιπόν να αποφύγεις τις σος με βάση το λάδι, όπως είναι η μαγιονέζα και να προτιμήσεις κάποια σος με βάση το γιαούρτι ή την απλή κέτσαπ και την απλή μουστάρδα.
  • Απέφυγε τις τηγανητές πατάτες. Το τηγανισμένο φαγητό πάντα έχει περισσότερες θερμίδες από ότι το ψητό ή το μαγειρευτό. Αν λοιπόν δεν θέλεις να ξεφύγεις επέλεξε να συνοδεύσεις το φαγητό σου με σαλάτα ή κάποια άλλη επιλογή από τον κατάλογο, αντί της συνηθισμένης πατάτας.
  • Επέλεξε τα light αναψυκτικά. Τις περισσότερες φορές που θα φάμε έξω επιλέγουμε να συνοδεύσουμε το φαγητό μας και με ένα αναψυκτικό. Εάν θέλεις να περιορίσεις λοιπόν, τις θερμίδες του γεύματος σου τότε καλύτερα να διαλέξεις ένα αναψυκτικό τύπου light.

Το έτοιμο φαγητό λοιπόν μπορεί να είναι και υγιεινό, αρκεί να ξέρουμε τι θα παραγγείλουμε και από που θα το παραγγείλουμε.

Δείτε περισσότερα για ψησταριές και σουβλατζίδικα:

Tagged : # # # # # # # # # # #

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *