Την ευκαιρία να παρακολουθήσει από κοντά τον αγώνα των Los Angeles Lakers με τους Minnesota Timberwolves είχε ο Ζλάταν Ιμπραχίμοβιτς. Μάλιστα, ο Σουηδός σούπερ σταρ, που αγωνίζεται πλέον στους LA Galaxy, είχε ένα σύντομο τετ α τετ με τον θρύλο των “λιμνανθρώπων”, Σακίλ Ο’ Νιλ, το οποίο σχολίασε με χιουμοριστικό τρόπο στο Instagram.
“XL vs XXXL @shaq”, ήταν το μήνυμα του “Ίμπρα” που συνδυάστηκε με μία φωτογραφία των δύο απ’ το Staples Center.
Δείτε την ανάρτηση:
