Η πρώτη επαφή του Λούμπος Μίχελ με τον ατζέντη του, Αντόνιο Τεσέιρα έγινε στο περιθώριο του ντέρμπι ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός
Οι δύο άνδρες είχαν νέο ραντεβού τις προηγούμενες μέρες και συζήτησαν για τα δεδομένα που υπάρχουν στη συνεργασία ΠΑΟΚ – Βαρέλα και το τι ακριβώς σκέφτεται η κάθε πλευρά για το νέο συμβόλαιο.
Παράλληλα, συζήτησαν και για άλλα μεταγραφικά ζητήματα, όπως και για τον Τζάλμα Κάμπος, που εκπροσωπεί επίσης ο Τεσέιρα. Θυμίζουμε ότι τα συμβόλαια και των δύο παικτών λήγουν το καλοκαίρι του 2019.
Photo Credits: Eurokinissi
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
