Η τεχνική που χρησιμοποιεί η Κένταλ Τζένερ για να καταπολεμήσει το άγχος – Newsbeast

Η τεχνική που χρησιμοποιεί η Κένταλ Τζένερ για να καταπολεμήσει το άγχος – Newsbeast


Το νεαρό μοντέλο έχει αποκαλύψει ότι ουκ ολίγες φορές το άγχος της έχει προκαλέσει πολλά προβλήματα, όπως αϋπνία, κρίσεις πανικού και άλλα ενοχλητικά συμπτώματα. Για να διαχειριστεί αυτήν την κατάσταση και να αντιμετωπίσει, μόνη της, το πρόβλημα η Κένταλ Τζένερ βρήκε μία τεχνική που την βοήθησε αρκετά, όπως η ίδια υποστηρίζει.

Αυτήν δεν είναι άλλη από τον υπερβατικό διαλογισμό (Transcendental Meditation), η πιο απλή και αποτελεσματική τεχνική διαλογισμού, που μπορεί να εφαρμοστεί από τον καθένα.

Αυτό που κάνει, λοιπόν, το 22χρονο μοντέλο είναι για δύο φορές την ημέρα, 20 λεπτά η καθεμία, να απομακρύνεται από όλες τις συσκευές της και να επικεντρώνεται στο να αποκολλήσει τον εαυτό της από ό,τι την αγχώνει επαναλαμβάνοντας σιωπηλά ένα μάντρα, δηλαδή μια λέξη, μια φράση ή και ένα τραγούδι, συνεχώς μέχρι να αισθανθεί ήρεμη και χαλαρή.

Πρόκειται για μία τεχνική που διδάσκεται από πιστοποιημένους εκπαιδευτές, με τους υποστηρικτές του συγκεκριμένου είδους διαλογισμού να ισχυρίζονται ότι αισθάνονται λιγότερο άγχος και ότι κοιμούνται καλύτερα. Διαβεβαιώνουν ότι το TM είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για τη μείωση του άγχους και ότι η πρακτική του τους βοήθησε να ενισχύσουν τη δημιουργικότητά τους. Επιπλέον, έρευνες έδειξαν ότι οι τεχνικές χαλάρωσης είναι ευεργετικές για την υγεία της καρδιάς και για τη μείωση ορισμένων τύπων χρόνιων πόνων.

Ωστόσο, είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι ο διαλογισμός δεν υποκαθιστά την επαγγελματική θεραπεία ψυχικής υγείας, αλλά μπορεί να βοηθήσει πολλούς ανθρώπους να διαχειριστούν τα συμπτώματα άγχους και την καθημερινή πίεση. Τέλος, το TM πρέπει να συνδυάζεται με ένα καλό πρόγραμμα διατροφής, καθημερινή άσκηση και καλό ύπνο.





Source link

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *