Όλα όσα συνέβησαν στο γήπεδο της Τούμπας κατά την εισβολή του Ιβάν Σαββίδη στον αγωνιστικό χώρο, μπήκαν στο στόχαστρο της υποδιεύθυνσης αντιμετώπισης βίας στους αθλητικούς χώρους.
Μάλιστα άνοιξε φάκελος έρευνας και γι’ αυτό και κλιμάκιο βρέθηκε στην Τούμπα και πήρε κατάθεση τόσο από τον τιμ μάνατζερ της ΑΕΚ, Βασίλη Δημητριάδη, που κατήγγειλε πως δέχθηκε επίθεση, όσο και από τον διαιτητή, Γιώργο Κομίνη.
Μάλιστα στον Κομίνη έγιναν σαφείς ερωτήσεις, για το αν απειλήθηκε και με ποιόν τρόπο.
Photo credits: Eurokinissi
