Μία πιο σύγχρονη εκδοχή του λογότυπου της παρουσίασε η εταιρία κινητής τηλεφωνίας, στο πλαίσιο της νέας της στρατηγικής μάρκετινγκ.
Την Κυριακή η φινλανδική ΝΟΚΙΑ, εταιρία – κολοσσός στις τηλεπικοινωνίες, παρουσίασε το νέο της λογότυπο.
Η εταιρία προχώρησε στην πρώτη αλλαγή του brand identity της για πρώτη φορά εδώ και σχεδόν 60 χρόνια, στο πλαίσιο της νέας της στρατηγικής μάρκετινγκ.
More looks with the new Nokia logo
I’m happy they finally updated the logo after nearly 60 years pic.twitter.com/is0SQEyAjb
— Anthony (@TheGalox_) February 26, 2023
Το νέο logo αποτελείται από 5 διαφορετικά σχήματα – πλεγμένα μεταξύ τους – που συνθέτουν τη λέξη NOKIA.
Το χαρακτηριστικό μπλε χρώμα που είχε το παλιό logo – ανάλογα με τη χρήση – έχει αντικατασταθεί με μωβ-ροζ αποχρώσεις.
Όπως είπε στο Bloomberg ο διευθύνων σύμβουλος, Πέκα Λάντμαρκ, στόχος είναι να λανσαριστεί ξανά η ΝΟΚΙΑ ως εξελιγμένη εταιρία τηλεπικοινωνιών γενικότερα.
Nokia reveals new logo to remind you it doesn’t make phones anymorehttps://t.co/plQFVnO9A1 pic.twitter.com/056wQ6QKml
— The Verge (@verge) February 27, 2023
«Στο μυαλό των περισσότερων ανθρώπων, εξακολουθούμε να είμαστε μια επιτυχημένη μάρκα κινητών τηλεφώνων, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα της Nokia», δήλωσε ο Λάντμαρκ. «Θέλουμε να λανσάρουμε μια νέα μάρκα που εστιάζει πολύ στα δίκτυα και τη βιομηχανική ψηφιοποίηση, κάτι που είναι εντελώς διαφορετικό από τα παλαιού τύπου κινητά τηλέφωνα».
Πηγή: skai.gr
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.