O απλήρωτος Pacquiao πάει στα δικαστήρια

O απλήρωτος Pacquiao πάει στα δικαστήρια

Ο Φιλιππινέζος αναφέρει στο Instagram post που έκανε ότι η συμφωνία που έκανε για να μεταδοθεί ο αγώνας του στις ΗΠΑ ήταν να του αποφέρει κάποια χρήματα. Αυτή ο PacMan δεν τα πήρε ποτέ, όπως λέει, και γι’ αυτό πάει στα δικαστήρια τον Bob Arum με τον οποίο τα προηγούμενα χρόνια είχαν μεγαλουργήσει…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *