Ολυμπιακός: Με τα ερυθρόλευκα κόντρα στην Πλζεν

Ολυμπιακός: Με τα ερυθρόλευκα κόντρα στην Πλζεν

4855458

Ο Ολυμπιακός είναι πανέτοιμος να υποδεχθεί την Βικτόρια Πλζεν το βράδυ της Τρίτης στο “Γ. Καραϊσκάκης” με τους παίκτες του Πέδρο Μαρτίνς να φορούν τα καλά τους και συγκεκριμένα την ερυθρόλευκη εμφάνιση όπως αποκάλυψε στα social media η ερυθρόλευκη ΠΑΕ.

Ο Ολυμπιακός θα παραταχθεί με την κλασική εντός έδρας εμφάνιση του ενώ ο Σα θα φορέσει την πορτοκαλί φανέλα του και το μήνυμα της ομάδας του Πειραιά στο twitter αναφέρει: “Τα χρώματα μας για απόψε, πάμε Θρύλε”.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *