Πανό στο Βελοντρόμ για την ΑΕΚ

Πανό στο Βελοντρόμ για την ΑΕΚ

193

Η πρώτη ομάδα, μετά την Σεβίλλη, που έσπευσε επισήμως να συγχαρεί την ΑΕΚ για την μαθηματική εξασφάλιση του πρωταθλήματος, ήταν η Μαρσείγ. Αφενός λόγω των καλών σχέσεων ανάμεσα στις δυο ομάδες, αφετέρου λόγω των ελληνικών καταβολών του γραφείου Τύπου του γαλλικού συλλόγου.

Όμως χθες (26/4) τα συγχαρητήρια στην ΑΕΚ για το πρωτάθλημα, έδωσαν με το δικό τους τρόπο και οι οργανωμένοι οπαδοί της Μαρσείγ. Στο πέταλο του Βελοντρόμ, για το ματς του Europa League με την Ζάλτσμπουργκ, υπήρξε ένα μεγάλο πανό που έγραφε “συγχαρητήρια πρωταθλήτρια ΑΕΚ”.

AP Photo/Thibault Camus

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *