Κι ενώ ορισμένες πτυχές του προσχεδίου πρόκειται να αλλάξουν στο νομοσχέδιο, εκείνο που δεν αλλάζει είναι τα οικονομικά κίνητρα που θα δοθούν σε ιδιώτες να αγοράσουν ηλεκτρικό ΙΧ, ηλεκτρικό σκούτερ και ηλεκτρικό ποδήλατο, αλλά και σε επαγγελματίες οδηγούς ταξί, οι οποίοι θα μπορούν αποσύροντας ένα παλαιό ταξί να λάβουν επιδότηση 2.500 ευρώ και επιπλέον οικολογικό bonus 25% επί της Λιανικής Τιμής Προ Φόρων και έως 8.000 ευρώ για αγορά αμιγώς ηλεκτρικού, ή οικολογικό bonus 15% επί της Λιανικής Τιμής Προ Φόρων και έως 5.500 ευρώ για αγορά plug-in υβριδικού οχήματος, που εκπέμπει κάτω από 50 γρ./χλμ. διοξείδιο του άνθρακα.

Σήμερα, θα παρουσιάσουμε όλες τις διαθέσιμες plug-in υβριδικές εκδόσεις στην Ελλάδα, δηλαδή αυτές που συνδυάζουν θερμικό κινητήρα βενζίνης ή πετρελαίου, με ηλεκτρικό μοτέρ και φορτίζονται από πρίζα.

Το πλεονέκτημα αυτών των αυτοκινήτων, είναι ότι κατά μέσο όρο για 50 χλμ. κινούνται αμιγώς ηλεκτρικά και με χαμηλές ταχύτητες, κάτι που κατά κόρον κάνουν τα ταξί στην πόλη. Αυτό, πρακτικά σημαίνει, ότι αν στις πιάτσες ταξί δημιουργηθούν σταθμοί φόρτισης, κάποιος θα μπορεί να το ξαναφορτίζει για να διανύσει ηλεκτρικά την επόμενη διαδρομή, ώστε να μην χρειαστεί να καταναλώσει βενζίνη ή πετρέλαιο το αυτοκίνητο.

Πάντως, συνδυαστικά, με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας και καυσίμου, η μέση κατανάλωση καυσίμου, ανάλογα το μοντέλο, κυμαίνεται από 2 έως και 4 λίτρα στα 100 χλμ., γεγονός που συμφέρει τους επαγγελματίες.

Στα μοντέλα που παρουσιάζουμε, συγκαταλέγονται όλα τα plug-in υβριδικά που πωλούνται στην Ελλάδα και αυτά που αναμένονται μέχρι το τέλος του χρόνου. Θα δείτε και πολυτελή μοντέλα και μην παραξενευτείτε να τα δείτε σε κίτρινο χρώμα να κυκλοφορούν, δηλαδή ως ταξί, καθώς στο εξωτερικό αποτελεί συνήθεια.

Εχουμε και λέμε όλες τις δυνητικές επιλογές για τους επαγγελματίες:

BMW X5‐SERIES PHEV. Με τρίλιτρο μοτέρ βενζίνης και συνολική ισχύ 389 ίππους η έκδοση xDrive45e.

Τα plug-in hybrid μοντέλα που επιδοτούνται για ταξί

BMW 3‐SERIES PHEV. Να μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση, plug-in υβριδική. Δίλιτρο μοτέρ βενζίνης. Ισχύς 292 hp και αυτονομία ηλεκτρικής κίνησης έως 66 χλμ.

Τα plug-in hybrid μοντέλα που επιδοτούνται για ταξί

 

BMW X3‐SERIES PHEV. Το ίδιο δίλιτρο μοτέρ με 292 ίππους. Πανίσχυρη, αυτονομία περίπου 50 χλμ.

Τα plug-in hybrid μοντέλα που επιδοτούνται για ταξί

BMW X1‐SERIES PHEV. Μοτέρ βενζίνης 1.5 lt. Ισχύς 220 ίπποι και αυτονομία 54 χλμ.

Τα plug-in hybrid μοντέλα που επιδοτούνται για ταξί

 

BMW 5‐SERIES PHEV. Με 252 ίππους, αυτονομία κοντά στα 50 χλμ.

BMW 7‐SERIES PHEV. Η λιμουζίνα των 125.850 ευρώ και 394 ίππους δύναμη.

Τα plug-in hybrid μοντέλα που επιδοτούνται για ταξί

 

BMW ΣΕΙΡΑ 2 ACTIVE TOURER. Με 224 ίππους, κινείται ηλεκτρικά έως 40 χλμ.

Τα plug-in hybrid μοντέλα που επιδοτούνται για ταξί

 

BMW X2‐SERIES PHEV. Μοτέρ βενζίνης 1.5 lt. με 220 ίππους, χαρίζει ηλεκτρική αυτονομία έως 57 χλμ.

Τα plug-in hybrid μοντέλα που επιδοτούνται για ταξί

 

CITROEN C5 AIRCROSS PHEV. Με κινητήρα βενζίνης 1.6 lt και ηλεκτροκινητήρα 80kW, ανάμεσα στον κινητήρα εσωτερικής καύσης και το κιβώτιο ταχυτήτων, έχει συνολική ισχύ 225 hp, μετάδοση κίνησης στους εμπρός τροχούς και αυτονομία περίπου 50 χλμ.

Τα plug-in hybrid μοντέλα που επιδοτούνται για ταξί

 

DS7 CROSSBACK E-TENSE PHEV. Η πολυτελής, γαλλική πρόταση των 300 ίππων, με 58 χλμ. ηλεκτρική αυτονομία και τιμή 53.890 ευρώ.

Τα plug-in hybrid μοντέλα που επιδοτούνται για ταξί

 

FORD KUGA PHEV. Νέα πρόταση κι αυτή, με 45.978 ευρώ λιανική τιμή με φόρους, με ισχύ 224 hp και 56 χλμ. αυτονομία.

Τα plug-in hybrid μοντέλα που επιδοτούνται για ταξί

 

JEEP COMPASS 4Xe PHEV. Μοτέρ βενζίνης 1.3 lt με ισχύ 190 και 240 ίππους, έχοντας και ηλεκτρικό μοτέρ που χαρίζει τετρακίνηση και αυτονομία ηλεκτρική έως 50 χλμ.

Τα plug-in hybrid μοντέλα που επιδοτούνται για ταξί

 

JEEP RENEGADE 4Xe PHEV. Ακριβώς τα ίδια στοιχεία με το υβριδικό Compass.

LAND ROVER DISCOVERY SPORT PHEV. Εχει ακριβώς τα ίδια χαρακτηριστικά με το υβριδικό Evoque, με αυτονομία ηλεκτρικής κίνησης κοντά στα 55 χλμ.

Τα plug-in hybrid μοντέλα που επιδοτούνται για ταξί

 

MERCEDES Α‐SERIES PHEV. Με το γράμμα e μπροστά, που υπογραμμίζει την ηλεκτροκίνηση, η έκδοση e250 διαθέτει μοτέρ 1.3 lt με 160 ίππους και 102 hp από το ηλεκτρικό μοτέρ, με 69 χλμ. αυτονομία.

Τα plug-in hybrid μοντέλα που επιδοτούνται για ταξί

 

MERCEDES B‐SERIES PHEV. Ακριβώς με τα ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά με την Α-Series και τιμή προσαυξημένη κατά 440 ευρώ.

Τα plug-in hybrid μοντέλα που επιδοτούνται για ταξί

 

MERCEDES CLA COUPE PHEV. Κι αυτή με τα ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά, με την τιμή προ φόρων στα 35.884 ευρώ και η Shooting Brake στα 36.530 ευρώ.

Τα plug-in hybrid μοντέλα που επιδοτούνται για ταξί

 

MERCEDES C‐SERIES PHEV. Εδώ στην έκδοση 300e, το δίλιτρο μοτέρ αποδίδει 211 ίππους και 122 το ηλεκτρικό (320 ίππους συνδυαστικά) και χαρίζει 56 χλμ. αυτονομία. Τιμές από 39.332, προ φόρων.

Τα plug-in hybrid μοντέλα που επιδοτούνται για ταξί

 

MERCEDES E‐SERIES PHEV. Η έκδοση 300e, με ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά, έχει τιμή προ φόρων από 52.658 ευρώ.

Τα plug-in hybrid μοντέλα που επιδοτούνται για ταξί

 

MERCEDES GLC‐SERIES PHEV. Ένα μεγάλο SUV, με έκδοση 300e, δίλιτρο μοτέρ και τιμή προ φόρων από 48.743 ευρώ.

Τα plug-in hybrid μοντέλα που επιδοτούνται για ταξί

 

MINI COUNTRYMAN PHEV. Κερδίζει συνεχώς έδαφος στην αγορά, λόγω leasing. Αποδίδει 224 ίππους με 1.5 lt μοτέρ κι έχει ηλεκτρική αυτονομία κοντά στα 40 χλμ.

Τα plug-in hybrid μοντέλα που επιδοτούνται για ταξί

 

MITSUBISHI OUTLANDER PHEV. Ένα επιβλητικό SUV με ισχύ 224 ίππους και αυτονομία έως 54 χλμ. Τιμές από 45.900 ευρώ.

OPEL GRANDLAND PHEV. To Grandland X All Wheel Drive Plug-in Hybrid, έρχεται με υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.6 lt και δύο ηλεκτροκινητήρες, που παράγουν συνολική ισχύ 300hp. Σύμφωνα με την εταιρεία, η μέση κατανάλωση είναι 2,2 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, μόλις 49 γρ./χλμ.

PEUGEOT 3008 PEHV. Με κινητήρα βενζίνης 1.6 lt και ένα ή και δύο ηλεκτρικά μοτέρ, με ισχύς 225 hp και αυτονομία 65 χλμ., στην πρώτη περίπτωση και 300 hp, τετρακίνητο με 67 χλμ. αυτονομία κίνησης, στη δεύτερη.

PORSCHE PANAMERA PHEV. Τώρα, αν κάποιος έχει 129.300 ευρώ (τόσο κάνει για ιδιώτη), μπορεί να υπολογίζει -10.500ευρώ  για να την κάνει ταξί. Όμως θα έχει 462 άλογα!

PORSCHE CAYENNE PHEV. Ένα ακόμα πολυτελές SUV που κατέχει το 7,42% της αγοράς στην κατηγορία αυτή και που δεν ξέρω κατά πόσο θα μπορούσε να αποτελέσει επιλογή ταξί. Ισως για VIP κούρσες.

RANGE ROVER PHEV. Με κινητήρα 2.0 lt βενζίνης και ηλεκτρικό μοτέρ 85kW, αποδίδει 398hp με 640Nm ροπής.

RANGE ROVER EVOQUE PHEV. Με κινητήρα βενζίνης 1.5 lt – 197hp, συνδυάζει και ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 107hp, με συνδυαστική απόδοση ισχύος 296hp, με 540Nm ροπής και φυσικά τετρακίνηση.

RENAULT CAPTUR eTECH PHEV. O ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας 1.6 lt, συνοδεύεται από δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, έχει αυξημένη χωρητικότητα μπαταρίας (9,8 kWh και 400V), ισχύ 158 hp και μπορεί να λειτουργεί σε 100% ηλεκτρικά για 48 χιλιόμετρα.

RENAULT MEGANE SPORTS TOURER PHEV. Εχει ακριβώς τα ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά με το Capture TECH.

SKODA SUPERB iV. Να μια σούπερ πρόταση για ταξί. Η Skoda έχει παράδοση σε αυτόν τον τομέα, ειδικά στην Ελλάδα. Η ισχύς από μοτέρ βενζίνης 1.4 lt αγγίζει τους 218 ίππους και η αυτονομία, αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια, φτάνει μέχρι και τα 55 χλμ.

SKODA OCTAVIA iV. Με ίδιο μοτέρ 1.4 lt, αποδίδει 204 ίππους, με ηλεκτρική αυτονομία μέχρι 60 χλμ.

TOYOTA PRIUS PHEV. Το υβριδικό σύστημα του Prius, περιλαμβάνει ένα τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1.8 lt και ένα ηλεκτρικό μοτέρ, συνδυαζόμενα με αυτόματο κιβώτιο. Η ισχύς είναι 121 hp. Ορισμένοι οδηγοί ταξί, έχουν ήδη Prius, αλλά στην απλή, υβριδική του έκδοση.

TOYOTA RAV PHEV. Η 5η γενιά του μοντέλου, διαθέτει βενζινοκινητήρα Hybrid Dynamic Force 2.5 lt – 306 hp, ευφυές ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης, και αυτονομία ηλεκτρικής κίνησης μεγαλύτερη από 60 χιλιόμετρα.

VOLKSWAGEN PASSAT PHEV. Μπορεί να αποτελέσει πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση για ταξί, με 218 ίππους και 56 χλμ. ηλεκτρική αυτονομίας. Τιμές από 54.220 ευρώ.

VOLVO XC40 PHEV. Μοτέρ βενζίνης 1.5 lt ισχύος 262 hp, με αυτονομία ηλεκτρική έως 45 χλμ.

VOLVO XC60 PHEV. Να μια plug-in υβριδική έκδοση, που κατέχει το 7,77% της αγοράς των ηλεκτροκίνητων στην Ελλάδα και σε SUV αμάξωμα θα μπορούσε να αποτελέσει επιλογή για ταξί. Κι ομολογουμένως, ταξί SUV δεν έχουμε δει ακόμα.  Δίλιτρο μοτέρ βενζίνης, με ισχύ 320 hp και αυτονομία ηλεκτρικής κίνησης έως 45 χλμ.

VOLVO XC90 PHEV. Το μεγαλύτερο τη τάξη SUV της σουηδικής μάρκας. Δεν μπορώ να το φανταστώ ταξί, αλλά γιατί όχι. Με δίλιτρο μοτέρ βενζίνης 400 ίππων και έως 45 χλμ. ηλεκτρική αυτονομία.

VOLVO V60 PHEV. Η station wagon εκδοχή με δίλιτρο μοτέρ βενζίνης 415 ίππων, τετρακίνητο. Αυτό ναι, κάλλιστα μπορεί να γίνει ταξί.

Δείτε περισσότερες ειδήσεις και θέματα σπορ και στοίχημα:

Δείτε περισσότερα και για άλλα θέματα που σας αφορούν:

[vc_row][vc_column width="1/3"][vc_column_text]

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width="1/3"][vc_column_text]

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width="1/3"][vc_column_text]

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *