Την πρώτη συναυλία Νοτιοκορεατών στην Πιόνγιανγκ εδώ και 10 χρόνια παρακολούθησε ο Κιμ Γιονγκ Ουν

Την πρώτη συναυλία Νοτιοκορεατών στην Πιόνγιανγκ εδώ και 10 χρόνια παρακολούθησε ο Κιμ Γιονγκ Ουν

AP 18091520020747

Ο ηγέτης της Βόρειας Κορέας Κιμ Γιονγκ-Ουν και η σύζυγός του παρακολούθησαν την Κυριακή 1/4 την πρώτη συναυλία νοτιοκορεατών καλλιτεχνών στην Πιονγκγιάνγκ εδώ και περισσότερο από μια δεκαετία, μετέδωσε το νοτιοκορεατικό πρακτορείο ειδήσεων Yonhap επικαλούμενο το υπουργείο Πολιτισμού.

Η συναυλία αυτή είναι η τελευταία χρονολογικά μιας σειράς χειρονομιών συμφιλίωσης μεταξύ του Βορρά και του Νότου ενόψει της διακορεατικής συνόδου κορυφής στις 27 Απριλίου.

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *