Tips για να ξεκινήσετε τη νέα χρονιά με λαμπερό και υγιές δέρμα – Newsbeast

Tips για να ξεκινήσετε τη νέα χρονιά με λαμπερό και υγιές δέρμα – Newsbeast


Για ένα δυναμικό ξεκίνημα της νέας χρονιάς πατήστε το «restart» στη ρουτίνα περιποίησης του προσώπου σας και υποσχεθείτε στον εαυτό σας ότι αυτή τη χρονιά θα είστε πιο προσεκτικές και θα αφιερώνετε τον απαραίτητο χρόνο στην περιποίηση της επιδερμίδας σας.

Πείτε για λίγο «όχι» στο μακιγιάζ και ενισχύστε τη φυσική ομορφιά σας μέσα από μια σειρά συνηθειών και βημάτων που πρέπει να συμπεριλάβετε στη ρουτίνα περιποίησης του προσώπου σας, οι οποίες θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε μια νεανική και λαμπερή εμφάνιση.

Ξεκινήστε την ημέρα σας, λοιπόν, με τον καθαρισμό και την απολέπιση του δέρματός σας. Το επόμενο βήμα θα πρέπει να είναι η τοποθέτηση ενός ορού προσώπου, κατά προτίμηση με βιταμίνη C και υαλουρονικό οξύ, δύο στοιχεία που θα δώσουν στο δέρμα σας μια λαμπερή και ενισχυμένη εμφάνιση. Για να το χρησιμοποιήσετε, απλώστε λίγες σταγόνες από το προϊόν στο πρόσωπό σας και κάντε απαλό μασάζ ενίσχυσης της ροής του αίματος.

Η μάσκα προσώπου αποτελεί, επίσης, μια εξαιρετική προσθήκη στη ρουτίνα φροντίδας της επιδερμίδας σας. Σε λιγότερο από 15 λεπτά, θα γεμίσει το πρόσωπό σας με τις ιδιότητές της! Εφαρμόστε την πριν το ντους και αφήστε τη να δράσει όσο εσείς απολαμβάνετε ένα χαλαρωτικό μπάνιο.

Επιπλέον, αν θέλετε να ενισχύσετε την υγεία του δέρματός σας, μπορείτε να μειώσετε στο ελάχιστο ή και καθόλου την κατανάλωση junk food και γλυκών, καθώς τα εκλεπτυσμένα σάκχαρα μπορούν να επιδεινώσουν την εμφάνιση της επιδερμίδας σας κάνοντάς την πιο θαμπή. Ο λόγος είναι ότι η ζάχαρη, σε υπερβολικές ποσότητες, εμποδίζει το κολλαγόνο να λειτουργεί σωστά για να λειαίνει το δέρμα. Η ενυδάτωση αποτελεί πάντα το κλειδί για ένα υγιές και λαμπερό δέρμα, γι’ αυτό μην ξεχνάτε να καταναλώνετε άφθονες ποσότητες νερού κατά την διάρκεια της ημέρας.

Τέλος, μεταξύ των βιταμινών που χρειάζεται το σώμα σας για να διατηρήσει το δέρμα σας υγιές και λαμπερό, υπάρχουν πολλές που μπορούν να καλυφθούν με μια υγιεινή διατροφή. Η βιταμίνη Α, για παράδειγμα, μπορεί να καταναλωθεί στο πρωινό με αβοκάντο και αβγά, ενώ η βιταμίνη Ε είναι αυτή που μπορείτε να βρείτε σε υγιεινά σνακ όπως αμύγδαλα και φουντούκια.





Source link

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *