Το πάρτι των παικτών του ΠΑΟΚ στα αποδυτήρια του ΟΑΚΑ

Το πάρτι των παικτών του ΠΑΟΚ στα αποδυτήρια του ΟΑΚΑ

54

Ο ΠΑΟΚ ήταν ο θριαμβευτής στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας, επικρατώντας 2-0 της ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ. Όπως είναι λογικό, μετά το τέλος του αγώνα, υπήρξαν έξαλλοι πανηγυρισμοί των παικτών του “Δικεφάλου του Βορρά” στα αποδυτήρια, με το τρόπαιο να έχει την… τιμητική του.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *