Ο ΠΑΟΚ ήταν ο θριαμβευτής στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας, επικρατώντας 2-0 της ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ. Όπως είναι λογικό, μετά το τέλος του αγώνα, υπήρξαν έξαλλοι πανηγυρισμοί των παικτών του “Δικεφάλου του Βορρά” στα αποδυτήρια, με το τρόπαιο να έχει την… τιμητική του.
