Αλόνσο: “Δεν θα ήθελα να τα βάλω με τον Φερστάπεν”

Αλόνσο: “Δεν θα ήθελα να τα βάλω με τον Φερστάπεν”

01 alonso alpine

Είναι σπάνιο, αν όχι πρωτοφανές, να ακούει κανείς τον Φερνάντο Αλόνσο να υποστηρίζει ότι δεν θα ήθελε να αντιμετωπίσει στην πίστα κάποιον οδηγό της Formula 1 – αλλά αυτά ήταν τα λόγια που επεφύλασσε ο Ισπανός για τον Μαξ Φερστάπεν, θεωρόνταν πως η ταχύτητα του Ολλανδού και ο τρόπος που έχει δομηθεί όλη η RBR γύρω του τον κάνουν να φαντάζει πολύ δύσκολος αντίπαλος.

Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, ότι οδηγοί του βεληνεκούς του Ντάνιελ Ρικιάρντο και του Σέρχιο Πέρεθ έχουν δυσκολευτεί ιδιαίτερα να κινηθούν, με το ίδιο μονοθέσιο, στο ρυθμό του Μαξ – όπως έχουν δυσκολευτεί και μεγάλα ταλέντα όπως ο Πιέρ Γκασλί και ο Άλεξ Άλμπον.

“Προς το παρόν, είναι ο μοναδικός που δεν θα ήμουν και τόσο χαρούμενος να αντιμετωπίσω στην πίστα”, είπε για τον Ολλανδό ο Αλόνσο. “Σέβομαι πολύ τον Μαξ. Αυτή τη στιγμή, στο περιβάλλον της Red Bull με την ομάδα του, δεν νομίζω ότι μπορούν πολλοί να τα βάλουν μαζί του και να τον κερδίσουν. Αν έφευγε από τη Red Bull, ίσως να είχε κανείς καλύτερη τύχη”.

verstappen 1

Ο 40χρονος οδηγός της Alpine συνέχισε: «Η βελτίωσή του ήταν ιδιαίτερα ορατή τα πρώτα δύο χρόνια. Ξεκίνησε νωρίς σε υψηλό επίπεδο, και είχε βέβαια κάποια ατυχήματα περιστασιακά και λίγο περισσότερη επιθετικότητα σε ορισμένες κινήσεις του. Τώρα νομίζω ότι έχει φτάσει σε ένα πολύ υψηλό επίπεδο ωριμότητας και με τη φυσική του ταχύτητα γίνεται εξαιρετικά δύσκολο για τον οποιονδήποτε να τον κερδίσει. Οπότε, πιστεύω ότι είναι το φαβορί [για τον τίτλο] φέτος και πιθανώς και για τα προσεχή χρόνια».

Μετά το τέλος του GP Ιταλίας, θυμίζουμε, ο Αλόνσο είχε εκφράσει την άποψη ότι η σύγκρουση του Φερστάπεν με τον Λιούις Χάμιλτον στο πρώτο σικέιν -για την οποία αργότερα ο Ολλανδός δέχθηκε ποινή τριών θέσεων στην εκκίνηση του GP Ρωσίας, της προσεχούς Κυριακής- ήταν ένα «αγωνιστικό συμβάν» και πως «και οι δύο έκαναν αυτό που έπρεπε να κάνουν».

Συγκεκριμένα, ο Ισπανός είπε: “Το ατύχημα φαίνεται σαν να ήταν μια ατυχής συγκυρία βάσει της τοποθέτησης, της στροφής και των κερμπς. Το αυτοκίνητο [του Φερστάπεν] αναπήδησε λίγο και ακούμπησαν τα ελαστικά τους, με αποτέλεσμα ένα αυτοκίνητο να βρεθεί στον αέρα. Όμως ήταν χαμηλή η ταχύτητα, με 30 ή 40 χλμ./ώρα, δεν υπήρχε κίνδυνος, τίποτα. Οπότε δεν νομίζω ότι αυτό που συνέβη ήταν και τόσο μεγάλη υπόθεση. Το ατύχημα του Σίλβερστοουν ήταν, αλλά όχι αυτό. Έκαναν και οι δύο αυτό που έπρεπε να κάνουν και δυστυχώς ακούμπησαν μεταξύ τους. Είχαν την ατυχία να ακουμπήσουν τα ελαστικά τους”.

Δείτε περισσότερες ειδήσεις και θέματα σπορ και στοίχημα:

Δείτε περισσότερα και για άλλα θέματα που σας αφορούν:

[vc_row][vc_column width="1/3"][vc_column_text]

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width="1/3"][vc_column_text]

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width="1/3"][vc_column_text]

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *